Fest

Åååh vad jag verkligen längtar till sommar nu..Så jobbigt med alla dessa vinter kläder..Saknar mina sommar kläder..Förra helgen vart det fest på baden..Började med after work med jobbar kompisarna sen kom min underbara vän :) Jag hade superskoj :) Dock mådde jag inte lika bra dagen efter men men..Kul festande iaf :)
Hoppas dagarna kan gå fort nu så sommaren kommer..
Nu till helgen blir det fest igen för mamma som fyller år :) Så de ska bli skojj..Jag kommer nog bli en lite servitris som får hjälpa till..Men de ska bli skojj..
 
Efter helgen (måndag) ska jag håll i en del av en sk. utvecklings/insperationsmässa och då ska jag hålla i en grupp där folk valt att gå på de jag pratar om. Så det blir 3 grupper och ca 20 pers varje gång.. Ska bli skojj men har börjat bli nervös nu..Får hinna med att träna på söndag så jag vet hur lång tid redovningen tar den får max ta 45 min..Ska bli skojj men väldigt nervös..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0