Förkyldning

Har nu det senaste åkt på en jobbig förkyldning med hosta
och snorrig osv..Så har tyvärr inte kunnat träna så mycket
som jag velat..Snart är det även dags för mig att vara med
på vårruset, hoppas bara jag hinner bli frisk tills dess..
Men även om vårruset snart är över så kommer jag att
fortsätta att träna, det här är bara början..Det blir att träna
för beach 2012 :) hehe..
Jag har för underbara vänner alltså, ni vet vilka ni är <3
Snart är det helg igen och då får man hoppas de händer något
kul, har ju gjort de dem senaste helgerna :)
Igår var jag på sjukhuset :( Har fått något som heter regnbågshinneinflamation ;(
Så nu är det ögondroppar som gäller!
Imorgon blir en härlig dag på jobbet :)

Hoppas att ni får en underbar helg!

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0