Semester

Jaha då har redan en veckas semester varit. Dagarna går fort även under semestern :( Men lite gott är det för då får jag snart träffa syrran som jag saknar så mycket. Under veckan som varit har jag hunnit träna väldigt mycket både hemma men även pass på gymmet de blev bodystep bl.a. Sen har jag även varit på Liseberg med min goa mamma :) Vi såg på Carl Einar Häckners variate. Har även varit på en härlig båttur med mina föräldrar det var härligt, trevligt och mysigt. Bilder:



Kände att jag var tvungen att skriva av mig liten nu och nu kom mer det. Känner mig väldigt irriterad osv på en del nu, blir bara så matt av att tänka på det. Ibland förstår jag verkligen inte hur andra tänker men man skulle vilja förstå. Skulle kanske gått ut för och springa nu eller något för att bli av med ilskan och irritationen som jag nu känner. Men får väl bli ett tidigt träningspass imorgon istället. Har en stor saknad nu efter min syster som man kan prata med i jobbiga stunder som denna. Längtar så tills vi ses men då blir det inget neråt prat utan då blir de positivt och glatt :)

Mer semesterbilder:


Idag har jag varit på gymmet och kört zumba. Kändes lite svårt då jag inte kört det på väldigt länge, inte lätt att hänga med i stegen då! Mer träning blir det i veckan :) Hoppas ni andra är lite positivare än vad jag är just nu! Ha en toppen vecka! Nu kan det bara bli bättre :) Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0